torsdag 3 maj 2012

Retro- sulky makeover!

Heeeeej alla shoppingtokar.
Förlåt mig för mitt icke-existerande blogginlägg igår. Jag fastnade i mitt senaste shoppingfynd. 60:- betalade jag för retro-sulkyn med trasig klädsel och ett nav på hjulen var trasigt. Så igår satte jag sprättaren i orginalklädseln för att göra mönster till den nya klädseln. Satt och sydde till 2 halv 3 tiden igår(imorse...). Men så nöjd och STOLT jag är (ingen jante här inte). Tyget gick på 150:- och så måste jag köpa till en del till däcket för en femtilapp. Rätt billig och framförallt, snygg och bekväm sulky. Silas och Lily älskar den redan och fick turas om i morse om att se på bollibompa i den. Om en månad börjar Silas på dagis och då kommer den få agera "dagis-vagn". Så det är ett hett tips för er som letar sommarvagn. Köp en med ett juste chassi och sy egen klädsel.
Vårkramar/ Joy

1 kommentar:

  1. Hejsan! Har själv en äldre sulky som behöver klädsel, Vad använde du för tyg?! Var det svårt?!

    SvaraRadera