onsdag 15 februari 2012

Aftonbladet om barnvagnar



Blev för ett par veckor sedan intervjuad av Aftonbladet. Om barnvagnar. Om det är en statuspryl eller inte? Jag tycker hela artikeln om vagnar blev väldigt vinklad, tyvärr. Liksom "vrålåk eller vanlig barnvagn"? De barnvagnsmärken som jag köper, köper varannan mamma... Som att inte mina vagnar är "vanliga". Nej jag vet inte om jag gillade det, hon skrev inte med allt som jag sa tyvärr och så försvann min fina förklaring om denna blogg. Men rätt så fin bild blev det i alla fall!

Klicka här för att komma till intervjun

/Joy

1 kommentar:

  1. Fin blogg!
    Jag tror att det är en statuspryl för många och andra bryr sig inte lika mycket. Som med allt annat. Jag tycker vi ska börja återanvända mer, speciellt fina barnvagnar som knappt är använda. Reuse.se ska lansera en "KIDS" sida denna månaden, kolla in Sveriges nya köp och säljmarknad!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera