torsdag 10 november 2011

Goboken

Jag har sedan Silas föddes tackat nej till Goboken, jag vet inte hur många gånger. Men nu när Lily föddes så tackade jag ja för att se hur de egentligen är. Så fick jag en månad gratis och kunde ångra mig om jag ville. Fortfarande får vi Goboken paketet en gång i månaden och jag tycker det är så praktiskt. Böcker och lite leksaker anpassade till just Lilys ålder. Det här paketet innehöll en stor "känn och ta på" bok en mindre bok en bok med kända julsånger med noter/ackord och så en cdskiva med alla sånger. Det är så lätt att köpa fel, speciellt brukar släktingar köpa leksaker till våra barn i helt fel ålder eller utvecklingkategori. Så en Goboken prenumeration kan väl passa i julklapp till den blivande familjen? Du hittar mer information på www.goboken.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar